#1301795 - 15/06/2007 05:23
Re: Halle, Queen's Club 11-17 Czerwiec 2007
[Re: Nonda_powraca]
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 02/09/2006
|
Zainteresowały mnie dwie pozycję na dzień jutrzejszy. Jako, że jednak jeśli chodzi o tenis jestem zielony jak trawka na której obecnie zawodnicy grają, postanowiłem zaczerpnąć wiedzy u osób bardziej czujących temat niż ja. Blake - Kohlschreiber 1 (1.51 - prof)Jak wszyscy wiemy, albo nie wiemy trawka to zdecydowanie najszybsza z nawierzchni na której się gra. Może ktoś, kiedyś wymyśli jakąś szybszą nawierzchnię, ale jak na razie to korty trawiaste są najszybsze. Blake jest Amerykaninem, jak wszyscy wiemy, albo nie wiemy. Nie będę się zagłębiał w jego drzewo genealogiczne i skąd x lat temu przywędrował do USA, no ale jest Amerykaninem (przepraszam, że się powtarzam, muszę nad tym jeszcze popracować). Na jakich nawierzchniach najlepiej czują się Amerykanie (znowu powtórzenie ;/)? Nie jestem jednym z nich, aby odpowiedzieć na to pytanie z czystym sumieniem, ale na podstawie moich obserwacji wynika, że odpowiedź powinna brzmieć "szybkich". Aby nie być goło słownym przytoczę kilka przykładów z historii , np. Sampras, Agassi, teraz na hardzie dobrze radzi sobie Roddick. Pozwolę sobie wrócić do jutrzejszego meczu. Dlaczego Blake? Bo nie Kohlschreiber  Cóż Niemiec w tym roku osiągał już wyniki, które nie jednego wprawiały w osłupienie (np.wygrany turniej w Monachium ), ale te wyniki osiągał na kortach znacznie wolniejszych, owszem gra u siebie co może być czynnikiem dodatkowo mobilizującym i sprzyjającym, ale moim zdaniem na Amerykanina to nie wystarczy. Blake - bardzo dobry serwis, a to w Halle już sporo znaczy. Niemiec pokonał we wcześniejszej rundzie jakiegoś gościa o którym pierwszy raz słyszę więc zbyt wiele o formie Kohlschreibera (trudne to nazwisko, nie wiem jak to odmieniać w ogóle) to ja nie napiszę. Ja to widzę tak jutro Blake wygrywa, bo jest po prostu lepszy od Niemca na tej nawierzchni. Baghdatis - Mayer 1 (kursy jeszcze nie ma, ale