Strona 1 z 4 1 2 3 4 >
Opcje tematu
#332944 - 25/04/2005 15:09 OGAME: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Temat przeznaczony do wszelkich kwestii militarnych.

Do góry
Bonus: Unibet
#332945 - 25/04/2005 15:12 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Mam pytanie dotyczące rakiet międzyplanetarnych - czy warto w to inwestować? Ile taka rakieta jest w stanie zniszczyć (ponoć w tym wypadku systemy obronne nie zostają odbudowane)?

Jeśli Railman o 5:00 rano śpi i wysyła flotę na wielogodzinny rejs donikąd to może w ten sposób rozwalić mu defensywę i splądrować mu surowce. Oczywiście o ile nie ma przeciwrakiet...

Do góry
#332946 - 25/04/2005 15:28 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Srednio niszczy 60 lekkich wyrzutni laserowych. Na forum polskim jest link gdzie wprowadza sie dane i dokladnie wyliczy.
Po pierwszym ataku gosc pewnie juz sie uzbroi wiec trzeba by bylo rozwalic mu wszystko jednego dnia, druga sprawa ze zasieg jest bardzo maly.
(2*naped impulsowy)-1 to jest wzor, na ilosc galaktycvh jakie przeleci
Zabawa troche droga, jak gosc jeszcze na czas zobaczy co budujesz moze sie to okazac na marne.

Do góry
#332947 - 27/04/2005 08:13 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Dzięki za info. A ile dokładnie kosztuje jedna rakieta (chyba 30.000 jednostek jeśli się nie mylę, tylko nie wiem jaki podział)?

Do góry
#332948 - 27/04/2005 08:37 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Veron Offline
addict

Meldunek: 19/10/2001
Postów: 556
Skąd: Poznan
Rakieta międzyplanetarna - 25000:5000:20000

http://213.239.217.143/phpBB2_pl/viewtopic.php?t=306 --> przydatny link

Do góry
#332949 - 27/04/2005 12:04 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Dzięki, sporo to kosztuje.

Czy ktoś ma już może Bombowce? Zastanawiam się, czy od razu nie zrobić ich zamiast BSów bo i tak pracuję nad technologią plazmową... a wystarczy dorzucić trochę czadu do impulse drive'a i ma się Bombera (i przy okazji Cruisery śmigają szybciej). Co o tym sądzicie?

Do góry
#332950 - 27/04/2005 12:09 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Veron Offline
addict

Meldunek: 19/10/2001
Postów: 556
Skąd: Poznan
co prawda ja narazie tez jestem na Cruiserach, ale z tego co przejrzalem sobie parametry statkow, to podstawa kazdej floty sa chyba jednak BS-y, ktorych predkosc to 10.000.
Bombowce maja zaledwie 4.000 zas niszczyciele 5.000. Bombowce maja potezna sile razenia i sporo szybkich dzialek, ale sa zdecydowanie za wolne, koles moze zdazyc wszystko wywiezc. Tak wiec ja raczej najpierw jednak postawilbym na BS-y.

Do góry
#332951 - 27/04/2005 12:13 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Myslalem o nich ale poki co rezygnuje.
Lataja powoli, zrzeraja duzo paliwa i maja mala ladownosc.

Obecnie panuje era BS-ow, pala troche wiecej niz Cruizery, sa szybkie i maja nawet dobra ladownosc, czasami nawet nie trzeba wysylac transporterow bo i tak wszystko wchodzi na BS-y.

Moze za jakies poltora tygodnia wezme sie za bombowce, narazie odpuszczam.

Do góry
#332952 - 27/04/2005 12:48 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Dzięki za porady - rzeczywiście lepiej skoncentrować się na BS-ach i tak właśnie zrobię.

Do góry
#332953 - 27/04/2005 13:33 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
SebaS.... ... Offline


Meldunek: 30/01/2001
Postów: 3731
Skąd: runaway
Zrobilem obliczenia:

Statek / predkosc / spalanie / ladownosc / czas dolecenia/spalenie paliwa

Zalozenia kazdy poziom napedu na 6 (minimalne aby mogly latac) (jesli jakis statek wymaga mniej, to i tak bralem 6 bo innych z tego samego napedu potrzebowal 6), nei liczylem gwiazdy smierci, ale ona pali 1 i leci okolo 20 godzin.

Odleglosc 100 galaktyk:

small cargo ( 8 000 ) ( 10 ) ( 5 000 ) ( 3:47 / 14 )
large cargo ( 12 000 ) ( 50 ) ( 25 000 ) ( 3:05 / 70 )
ligh fighter ( 20 000 ) ( 20 ) ( 50 ) ( 2:23 / 29 )
heavy fighter ( 22 000 ) ( 75 ) ( 100 ) ( 2:16 / 105 )
cruizer ( 33 000 ) ( 300 ) ( 800 ) ( 1:51 / 416 )
battleship ( 28 000 ) ( 500 ) ( 1 500 ) ( 2:01 / 692 )
bomber ( 8 800 ) ( 1 000 ) ( 500 ) ( 3:36 / 1384 )
destroyer ( 14 000 ) ( 1 000 ) ( 2 000 ) ( 2:51 / 1384 )



Wychodzi na to ze zasieg bombowcow na 100% predkosci nie przekroczy nawet 50% ukladow. Najlepszym rozwiazaniem wydaja sie byc Battleshipy. Moza sie zastawowic tez nad Destroyerami biorac pod uwage ich potege militarna.

Do góry
#332954 - 08/05/2005 14:00 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Macie jakies rakiety antybalistyczne?? BO ja sobie myślałem żeby wybudować ak ze 30-40 takich rakiet. Koszt takiego przedsięwzięcia jest nieduży a przynajmniej nikomu sie nawet nie będzie opłacało mnie atakować w ten sposób.

Do góry
#332955 - 08/05/2005 14:11 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Ja mam trzy rakiety, ale niedługo zacznę trochę więcej ich produkować by uderzyć w końcu w tej Railmana jak osiągnę Espionage Tech 10 i będę mógł przeglądać jego obronę oraz floty.

Do góry
#332956 - 08/05/2005 17:50 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Dziś przeprowadziłem chyba swoją największą operację wojskową i skasowałem gościa nieźle. Jest to perfekcyjny przykład jak w ogóle NIE WARTO inwestować w obronę.

Missile Launcher 99
Small Laser 18
Heavy Laser 4
Ion Cannon 4
Small Shield Dome 1

Wszystko poszło w dym w ciągu 2 minut gdy wysłałem zaledwie 3 rakiety międzyplanetarne. A gdyby miał więcej obrony to bym wysłał kilka rakiet więcej i taki sam byłby efekt. NIE inwestujcie w obronę. Swietny kalkulator efektu wysłania rakiet można znaleźć na www.ogame.prv.pl

A gość myślał, że jego flota jest bezpieczna i na dodatek zostawiał kupę surowców na planecie:
Metal: 220110
Crystal: 139055
Deuterium: 54986

Według mnie to jest obecnie najlepsza taktyka, łupić gości którzy czują się pewni ze względu na obronę i zostawiają surowce oraz flota na planecie. Walisz rakietami, wchodzisz flotą, i sprawa załatwiona.

Do góry
#332957 - 08/05/2005 18:27 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Tylko jeszcze trzeba sobie niestety odliczyć wartość rakiet.

Do góry
#332958 - 16/05/2005 18:00 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Ma ktoś już destroyera?? I czy wogóle jest sens je wynajdywać, czy może lepiej skoncentrować się na BS'ach, jako podstawie floty??

Do góry
#332959 - 16/05/2005 21:34 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
Ja dopiero co wynalazłem Battle shipy ale z tego co czytałem na forum i jak popatrzeć na hall of fame z pierwszego uniwersum to wiekszość ludzi koncentruje sie na BS bo są szybsze i mają wiekszą ładownię niż destroyery. Nie wiem jak z ceną ale podejrzewam, że destroyery są przynajmniej dwa razy droższe od BS.

Do góry
#332960 - 17/05/2005 18:51 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Kostek Offline
journeyman

Meldunek: 17/05/2005
Postów: 63
Skąd: Lublin
Czy jedna rakieta przeceiw balistyczna zawsze niszczy jedna rakeite miedzyplanetarną? jak goscio ma ich 5 to jak wysle 6 swoich to rozwale mu obrone?

Do góry
#332961 - 17/05/2005 18:57 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Jego 5 rozwali Twoje 5, tak więc jest to tak jak być przeprowadził atak tylko jedną rakietą.

Super symulator jest na stronie www.ogame.prv.pl

Tam możesz wpisać wszystkie dane i od razu widzisz jaki efekt będzie miał atak.

Do góry
#332962 - 17/05/2005 21:03 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Kostek Offline
journeyman

Meldunek: 17/05/2005
Postów: 63
Skąd: Lublin
Ile złomu musi byc na orbicie zeby powstał księzyc? kiedys czyt na forum ale nie moge znaleźć

Do góry
#332963 - 18/05/2005 05:49 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
To nie jest tak, że jest jakaś konkretna ilośc debris gwarantująca powstanie księżyca.Im więcej debris tym większa szansa (procentowo) na jego powstanie ale maksymalnie może ona wynosic 20%.

Do góry
#332964 - 18/05/2005 13:24 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Każde 100k śmieci daje 1% szansy na księżyc. Jak mi railman rozwalił 70 BS'ów to miałem 14% szans na księżyc, ale miałem szczęście i jednak się utworzył . Jakby było inaczej to pewnie bym już nie grał.

Do góry
#332965 - 23/05/2005 14:34 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Jednak nie koncze gry, sprobuje odbudowac sie...
A ze nie mam floty to mam pytanie:

Jakie statki warto budowac? Czy same BSy czy BSy i troche krążków? Czy moze jeszcze jakies inne kombinacje?

Do góry
#332966 - 23/05/2005 15:00 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
Tylko BSy
ewentualnie na duze floty jeszcze lekkie mysliwce
100BS i 1000LM wygra z 200BS, 1000LM wychodzi taniej

Do góry
#332967 - 24/05/2005 06:25 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Koiot, lepiej jest mieć 1000 LF zamiast np. 1000 HF?

Do góry
#332968 - 24/05/2005 11:37 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
LF jest tanszy , tu chodzi o mieso armatnie
Kazdy statek w walce wybiera losowo swój cel
10LF na kazdy BS, szansa na trafienie jednego jest poniżej 10%

Do góry
#332969 - 24/05/2005 11:40 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
w Hall of fame widzialem,ze jako mieso armatnie tez daja sondy razem z LF

Do góry
#332970 - 24/05/2005 13:10 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Dzięki, już wszystko jasne. W takim przypadku może lepiej sondy ponieważ LF'y i tak zamieniają się w pył po jednym strzale z BS'a, nie? A różnica w kosztach dość spora, chyba że chodzi o to, że LF'y też mogą trochę "postrzelać".

Do góry
#332971 - 24/05/2005 14:16 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
LF strzeleja
1000 LF wygra z 70 BS

Do góry
#332972 - 28/05/2005 12:10 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
Jak sie buduje rakiety bo wlasnie wybudowalem sobie silos ale nie moge dojsc co mam zrobic zeby rozpocząc budowe

Do góry
#332973 - 28/05/2005 12:18 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
rakiety bujduje sie na 4 poziomie silosu
przeciwrakiety na 2 poziomie

Do góry
#332974 - 02/06/2005 02:08 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
czesc surowcow przeznaczam teraz na Hyperspace Technology by wybudowac Jump Gate - wie ktos jak to dokladnie dziala?

Do góry
#332975 - 02/06/2005 06:32 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Jump Gate służy to skakania między twoimi księżycami na których mach je wybudowane. Też chciałem od razu budować wrota ale jak poczytałem to zmieniłem zdanie . Trzeba jeszcze troszke poczekać żeby mieć księżyc w 4 galaktyce i wtedy by się to naprawdę przydało.

Do góry
#332976 - 02/06/2005 07:02 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
e to niewarto

myslalem ze mozna pod inna planete wrzucic flote i wtedy w ciagu minuty zrobic atak

Do góry
#332977 - 02/06/2005 08:00 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Coronach Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 04/06/2003
Postów: 4406
Skąd: Szczecin
pytanie:

Kiedy rozwinę Combustion Engine powyżej 6 poziomu, np na 7 to czy transportowce będą latały szybciej?

Do góry
#332978 - 02/06/2005 08:06 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Quote:

pytanie:

Kiedy rozwinę Combustion Engine powyżej 6 poziomu, np na 7 to czy transportowce będą latały szybciej?




tak, ja mam obecnie 9 poziom....chce dojsc do 10 poziomu...bo wtedy o ile dobrze slyszalem transportowce beda lataly troche szybciej od BSow...

Do góry
#332979 - 02/06/2005 09:25 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Combustion engine się nie opłaca rozwijać bo tylko zwiększają wartość podstawową tego napędu o 10%. Tak więc każdy poziom comb. eng. w przypadku dużych transportowców zwiększa ich szybkość o zaledwie... 750.

Jeśli chodzi o Impulse oraz Hyperspace to jest to odpowiednio 20% oraz 30%, ale na przykładach Cruiderów oraz BSów daje im to dodatkowe 3000 jednostki prędkości przy każdym wyższym poziomie badań.

Tak więc BSy na ogół będą zawsze latać 2x szybciej od transportowców.

Do góry
#332980 - 02/06/2005 10:48 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Quote:

Combustion engine się nie opłaca rozwijać bo tylko zwiększają wartość podstawową tego napędu o 10%. Tak więc każdy poziom comb. eng. w przypadku dużych transportowców zwiększa ich szybkość o zaledwie... 750.

Jeśli chodzi o Impulse oraz Hyperspace to jest to odpowiednio 20% oraz 30%, ale na przykładach Cruiderów oraz BSów daje im to dodatkowe 3000 jednostki prędkości przy każdym wyższym poziomie badań.

Tak więc BSy na ogół będą zawsze latać 2x szybciej od transportowców.




wczesnie sie o tym dowiedzialem

ale i tak bede rozwijac ten silnik....np. dla recklerow czy ogolnie transporterow...przeciez BSami nie bede przewozil surowcow

Do góry
#332981 - 02/06/2005 12:10 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Moim zdaniem Greg ma rację. Po co szybkie BS'y jak i tak transportery będą je zwalniały??
Chyba że ja tego troszke nie rozumiem. Czy rozwijanie Impuls engine zwiększa też prędkość transorterów?? Bo jeżeli tak to rzeczywiście nie opłaca się rozwijać combusion, ale w przeciwnym przypadku ja jednak widze w tym sens.

Do góry
#332982 - 02/06/2005 12:38 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
Tylko, że Battle shipy jak jest ich dużo to wcale nie potrzebują transporterów bo mają dość dużą ładowność

Do góry
#332983 - 02/06/2005 13:29 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Chodzi o to, że dobrego gracza jak Railmana to ciężko czymś innym załatwić niż Cruiserami czy BS'ami, bo wszystko inne jest zbyt wolne. Dotyczy to zarówno mocniejszych statków, jak i samych transporterów.

Jeśli wyślesz 200 BS'ów na gościa to możesz zgarnąć z jego planety 200k surowców.

Combustion engine zwiększa szybkość transporterów (oraz niektórych innych statków, np. Recyklerów) o 750.

Impulse zwiąksza szybkość Cruiserów o 3000, a Hyperspace zwiększa szybkość BS'ów także o 3000.

Osobiście polecam pracować nad Impulse oraz Hyperspace, gdyż Impulse zwiększa także zasięg rakiet międzyplanetarnych a Hyperspace i tak będzie potrzebny jeśli kiedyś będziesz chciał mieć Death Star. Do tego silniki stają się bardziej ekonomiczne - przy nowej maksymalnej prędkości spalają tyle samo co przy starej maksymalnej.

Do góry
#332984 - 02/06/2005 13:52 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
GregVeB Offline
veteran

Meldunek: 15/08/2004
Postów: 1355
Skąd: Warszawa
Nie no wszystko OK, tylko ja mam np 5 planet na ktore wysylam 10 BSow (bo taka marna obrone maja) i musze transportery - wiec szybkosc transporterow tez sie liczy

A jesli chodzi o ten Impulse Engine to zupelnie nie bede go pewnie ruszal, bo nie mam krążków moze kiedys wybuduje...

pozdro

Do góry
#332985 - 06/06/2005 22:31 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Kostek Offline
journeyman

Meldunek: 17/05/2005
Postów: 63
Skąd: Lublin
Przy ataku rakietami miedzyplanetarnymi dostaje się taki sam raport wojenny że obrona uległa zniszczeniu oraz namiar skąd nadleciały?

Do góry
#332986 - 07/06/2005 05:51 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Nie, rakiety widać na 'overview' gdzie odliczany jest czas do ataku, ale nie ma raportów. Musisz ponownie przesondować planetę. Tak z ciekawości to czas lotu rakiet to 30 sekund we własnych systemie plus minutę za każdy system dalej. Czyli do sąsiada o dwa systemy dalej będzie to 2:30.

Do góry
#332987 - 08/06/2005 13:17 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Kostek Offline
journeyman

Meldunek: 17/05/2005
Postów: 63
Skąd: Lublin
Ok ale nie o to mi chodziło czy jak walne goscia rakietami to dostanie jakis raport odnosnie kto go zbombardował(czyt. ze to akurat ja bylem) czy moge to robic bezkarnie jak jest offline i pozniej sobie tylko wlece po surowce transportowcami??

Do góry
#332988 - 08/06/2005 13:53 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Z tego co wiem to będzie wiedział kto to zrobił.

Do góry
#332989 - 10/06/2005 09:18 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Kostek Offline
journeyman

Meldunek: 17/05/2005
Postów: 63
Skąd: Lublin
Warto produkowac Bombowce?Ktos ich wogole używał czy lepiej skupic sie na BS,ach ?

Do góry
#332990 - 10/06/2005 09:40 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
bombowce sa wolne i maja mala ladownosc
sile ataku maja 1000 jak BS'y
nadaja sie tylko do niszczenia bunkrow

"Niszczy obronę planetarna. Szybkie działa przeciw wyrzutniom rakiet (10), lekkie działa laserowe (10) ciężkie działa laserowe (5) oraz przeciw działom jonowym (5)"

Do góry
#332991 - 10/06/2005 10:50 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Bombowce są super przeciwko graczom, którzy zrezygnowali z gry ale pozostawili po sobie fortece. Jak masz w pobliżu wyrzutnię rakiet to możesz w ten sposób to załatwić, ale to drogo kosztuje (a jak gościu ma antyrakiety to już w ogóle koszta lecą w kosmos...).

A tak bombowcami rozwalasz mu to na strzępy. To tam samo jak z missile launchers. Jeśli ktoś ma ich np. 100 to spróbuj na SpeedSim'ie zobaczyć ile BS'ów potrzebujesz do rozwalenia ich, a później zobacz ile Cruiserów wystarczy.

Ale jeśli chodzi o ataki na aktywnych graczy to tylko BSami treba walić i dorzucić do tego mnóstwo light fighterów.

Do góry
#332992 - 10/06/2005 13:46 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Coronach Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 04/06/2003
Postów: 4406
Skąd: Szczecin
Ile dokładnie kosztuje piewszy poziom nanitów?

Do góry
#332993 - 10/06/2005 21:53 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Kostek Offline
journeyman

Meldunek: 17/05/2005
Postów: 63
Skąd: Lublin
Nanite Factory
A nanite factory is the ultimate evolution of robotics. Every upgraded level provides for more and more efficient nanites to increase the speed of construction.
Requires: Metal:1.000.000 Crystal:500.000 Deuterium:100.000

Do góry
#332994 - 13/06/2005 08:34 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Kostek Offline
journeyman

Meldunek: 17/05/2005
Postów: 63
Skąd: Lublin
Mozna jakos anulowac budowe w stoczni? Leciał do mnie koles z PU Salim 420 BS i nie miałem co zrobic z kryształem to walnałem na sondy szpiegowskie po BS i czy moge jakos anulowac teraz ich budowe? Nie potrzebuje 100 sond

Do góry
#332995 - 13/06/2005 08:38 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
nie mozna, mozna tylko budynki i badania

Do góry
#332996 - 20/06/2005 11:48 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Kostek Offline
journeyman

Meldunek: 17/05/2005
Postów: 63
Skąd: Lublin
Czy jak ktos ma falange czujników i mnie skanuje to ja o tym nie dostaje zadnego raportu i nic o tym nie wiem?
ten typ El Maquinista wleciał mi ot tak bez zadnego rozeznania.

Do góry
#332997 - 20/06/2005 12:01 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Jak ktoś Cię skanuje falangą to nawet o tym nie wiesz.

Do góry
#332998 - 20/06/2005 12:27 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
bleblak Offline
enthusiast

Meldunek: 17/12/2004
Postów: 347
Ale fanalga nie pokazuje wogóle co jest na planecie. Ona pokazuje tylko gdzie leci twoja flota.

Do góry
#332999 - 28/06/2005 12:36 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
Który napęd trzeba rozwijać żeby zwiększyć zasięg rakiet?

Do góry
#333000 - 28/06/2005 20:49 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Impulse. Każdy kolejny poziom zwiększy zasięg o 2 układy.

Do góry
#333001 - 05/07/2005 07:53 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Coronach Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 04/06/2003
Postów: 4406
Skąd: Szczecin
Mam pytanie co do atakowania planet z księżycem. Jeżeli przeskanuję planetę to czy pokaże mi też flotę na księżycu czu trzeba skanować osobno księżyc?

I kiedy atakuję planetę to atakuję samą planetę czy wszystko co jest na planecie i na księżycu?

A w ogóle to czaję się poważnie na gościa o ksywce FatalError, bo mi ostatnio wspólnie z Railmanem podchody robi

Do góry
#333002 - 05/07/2005 08:23 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
kobiash Offline
addict

Meldunek: 09/03/2005
Postów: 698
Skąd: Kielce
Quote:

Mam pytanie co do atakowania planet z księżycem. Jeżeli przeskanuję planetę to czy pokaże mi też flotę na księżycu czu trzeba skanować osobno księżyc?




Pokaze Ci tylko flote na planecie.

Quote:

I kiedy atakuję planetę to atakuję samą planetę czy wszystko co jest na planecie i na księżycu?




Tylko planete, ksiezyc trzeba oddzielnie.

A co do tego Fatala yo uwazaj zeby nie bylo powtorki z historii i rob FS-a z ksiezyca, nie da sie go wykryc.

Do góry
#333003 - 05/07/2005 10:06 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Conrad Offline
"I'll slip an extra shrimp on the barbie for you"

Meldunek: 14/11/2000
Postów: 27048
Skąd: Surfers Paradise, QLD
Znacie może poziom falangi Fatalerror'a?

Do góry
#333004 - 25/07/2005 14:10 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
stalker Offline
member

Meldunek: 28/03/2005
Postów: 141
Moje pytanie dotyczy księżyca. Jak wchodze w zakładkę "galaktyka" to co oznaczają te liczby za literami "S" i "T"?

Druga sprawa dotyczy troszkę czego innego ale nie chce mi się pisać kolejnego posta w innym temacie. Chciałym dostać księżyc więc jak ktoś byłby zainteresowany wysłaniem na moją planete setki BS, które zostałyby zniszczone to ja mógłbym zrobić dla niego to samo. Dowiedziałem się właśnie, że niedługo będę w zasięgu falangi jakiegoś gościa, który ma ochotę na moją flotę, a z księżyca mógłbym robić fleetsavy bez żadnych obaw. A więc jak ktoś z was kto również nie ma księżyca byłby tym zainteresowany to proszę o kontakt.

Do góry
#333005 - 28/07/2005 16:05 Re: Pytania militarne - jednostki/taktyka/porady/itd.
Koiot Offline
member

Meldunek: 20/04/2005
Postów: 130
jest nowa wersja 0.69c i pare zmian

Mały transporter będzie latał z większ± prędko¶ci± i będzie wyposażony w napęd impulsowy, jeżeli tylko napęd impulsowy zostanie rozbudowany na poziom 5.

Bombowiec będzie latał z większ± prędko¶ci± i będzie wyposażony w napęd nadprzestrzenny, jeżeli tylko napęd nadprzestrzenny zostanie rozbudowany na poziom 8.

Do góry
Strona 1 z 4 1 2 3 4 >

Moderator:  Biszop, rafal08 

Kto jest online
9 zarejestrowanych użytkowników (rafal08, Sensei, Szuman, ElNinho[mmdea], alfa, pacyfista, ANZELMO, latajaca_holenderka, 11kera11), 3665 gości oraz 27 wyszukiwarek jest obecnie online.
Key: Admin, Global Mod, Mod
Statystyki forum
24780 Użytkowników
105 For i subfor
51098 Tematów
5804239 Postów

Najwięcej online: 5499 @ 12/09/2025 01:57