Strona 10 z 16 < 1 2 ... 8 9 10 11 12 ... 15 16 >
Opcje tematu
#4448965 - 12/02/2011 17:41 Re: Xbox czy PS3 [Re: gryzonko]
marzano Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 24/10/2002
Witam!

Zamierzam zainwestować w konsolę... po przeczytaniu tematu pobuszowaniu w necie wybór padł na xbox 360 ale jako, że jestem kompletnie zielony w tej kwestii mam kilka pytań...

Chciałbym pograć zarówno w jakieś mordobicie, grę typu call of duty czy SWAT, Fifa albo PES, jakieś fajne wyścigi, a do tego chciałbym żeby konsola służyła jako dobra rozrywka na domowych imprezkach tzn jakie quizy, gry towarzyskie, karaoke itp...

Czy poza konsolą są mi potrzebne jakieś dodatkowe bajery żeby czerpać maksymalną przyjemność z posiadania i używania konsoli? czy ktoś mógłby przedstawić zestaw dla laika (coś w stylu postu Gogeta odnośnie PS3)?

Do góry
Bonus: Unibet
#4448975 - 12/02/2011 17:44 Re: Xbox czy PS3 [Re: gryzonko]
lelu Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 13/11/2006
Do xboxa na imprezki jst guitar hero (wymaga gitary co kosztuje chyba ok 150zl) + gra/gry. Jest jeszcze chyba jakies karaoke z mikrofonoami.

Na ps3 bodajze, jest gra quiz gdzie masz gre + zestaw dwoch buzzerow.

Dokladnie nie jestem w stanie Ci powiedziec bo temat znam pobieznie;)

co do xboxa, wersja slim jesli chcialbys przerobic aktualnie to koszt 200zl;p

Do góry
#4449000 - 12/02/2011 17:55 Re: Xbox czy PS3 [Re: gryzonko]
marzano Offline
Carpal Tunnel

nie chcę nic przerabiać, będę inwestował w oryginalne tytuły, chodzi mi o czerpanie maksymalnej przyjemności z gry zarówno w trybie single jak i multiplayer...

Chodzi o to czy i jakie są tytuły na xboxa, które urozmaicą domowe imprezki dla grupki znajomych (wiek powyżej 25 lat).

O co chodzi z wersją slim? jakie są inne wersje? którą wybrać?

Do góry
#4449038 - 12/02/2011 18:24 Re: Xbox czy PS3 [Re: marzano]
raiders_ Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 18/03/2004
Originally Posted By: marzano