Opcje tematu
#782239 - 13/12/2006 09:23 Giełda a bukmacherka. literatura dotycząca zakładów
mura Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 03/02/2006
heja:>

dziś wreszcie pofatygowałem się do mego promotora, no i wybrałem sobie temat, trzeba powiedzieć że słuchał z zainteresowaniem i mu sie spodobało:>

będę pisał o mechanizmach kierujących GPW i zakładami bukmacherskimi (tymi legalnymi w Polsce - naziemnymi). później opiszę sposoby inwestowania (vide spekulacji), strategii i planowania w obu tych instytucjach, no i oczywiście finalne podsumowanie: podobieństwa, różnice, wnioski płynące z ''lokowania'' pieniędzy na giełdzie a u buków.

wiem że kiedyś istniał podobny temat tutaj, fajnie się go czytało...

jeśli ktoś ma jakies spostrzeżenia to zapraszam do sensownej dyskusji, poza tym może ktoś zna fachową literaturę dotyczącą bukmacherstwa? bo nic takiego nie czytałem, raczej autopsja ukształtowała moje myślenie...

za wszelką pomoc thx

P.S. studiuję ekonomię a piszę prace w katedrze administacyjnego prawa gospodarczego \:D

Do góry
Bonus: Unibet
#782267 - 13/12/2006 10:07 Re: Giełda a bukmacherka. literatura dotycząca zakładów [Re: mura]
moonlight Offline
Pooh-Bah

Meldunek: 12/10/2005
Literaturę znajdziesz bez problemu , ale głownie anglojęzyczną. Poszukaj sobie w google, jest sporo na temat różnych systemów, bukmacherstwa itd, oczywiście wszystko w jęz. angielskim.

Do góry
#782298 - 13/12/2006 10:33 Re: Giełda a bukmacherka. literatura dotycząca zakładów [Re: moonlight]
(J) Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 14/02/2006
http://www.mecz.org/forum/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=532492&page=9&fpart=1

To o ten temat Ci chodziło???
Może i się fajnie czytało...
Co do literatury to o giełdzie jest tego masa, gorzej o bukmacherce, jak napisał kolega głównie angielskojęzyczne, jak znajdę coś sensownego to podeślę...Pozdrawiam!

Do góry
#782342 - 13/12/2006 10:58 Re: Giełda a bukmacherka. literatura dotycząca zakładów [Re: (J)]
mura Offline
Carpal Tunnel

Meldunek: 03/02/2006