Drogi kliencie,
Chcemy przeprosić Ciebie za zaistniały błąd w naszym systemie bonusowym. W związku z nim nasza ostatnia kampania weekendowego zakładu bez ryzyka nie zadziałała tak jak powinna.
Błąd w bonusie sprawił, że niektórzy gracze, którzy spełnili wszystkie wymagania konieczne do otrzymania zwrotu utracili swój darmowy zakład, natomiast gracze, którzy warunków tych nie spełnili otrzymali go do wykorzystania.
Z tego powodu musieliśmy w trybie natychmiastowym zatrzymać oraz anulować całą kampanię bonusową za co serdecznie przepraszamy.
Bierzemy pełną odpowiedzialność za zaistniałą sytuację i chcemy zapewnić co następuje:
Wszyscy gracze, którzy spełnili warunki promocji:
1. Otrzymali e-mail z informacją o promocji
2. Wytypowali zakład kombinacyjny o minimalnym kursie 3.0
3. Obstawili go za min. 40 zł
4. Wysłali e-mail na riskfree@comeon.com wraz z Bet ID oraz User ID do niedzieli 15 grudnia do 23:59 CET
5. Nie ukończyli, przegrali bądź anulowali dzisiaj błędnego bonusu 40 zł
Otrzymają Darmowy zakład zgodnie z warunkami promocji oraz w ramach rekompensaty za zaistniałą sytuację 5 Darmowych Spinów na Starburst bez żadnych wymogów obrotu.
Pozostali gracze, którzy nie spełnili warunków promocji i skorzystali z bonusu w związku z błędem technicznym po naszej stronie otrzymają 5 Darmowych Spinów na Starburst bez żadnych wymogów obrotu w ramach przeprosin za wszelkie niedogodności jakie spowodował źle działający bonus.
Jeszcze raz przepraszamy za zaistniałą sytuację i zapewniamy, że dołożymy wszelkich starań aby nie powtórzyła się ona w przyszłości.
Z wyrazami szacunku,
Zespół
ComeOnDzisiaj to od nich dostałem