#2358195 - 21/05/200822:52Re: Centrebet [2] (teraz bonus do 150zł dla kodu promocji BONUS150)
[Re: piana]
john
Carpal Tunnel
Meldunek: 23/11/2006
Postów: 3778
Skąd: Long Way Home/Opole
Originally Posted By: piana
Aby skorzystać z promocji 100% bonus od pierwszej wpłaty należy założyć konto w Centrebet i podczas rejestracji w polu "Kod promocji" wpisać: BONUS150
to chyba kiszka :F
a zagadaj z nimi ...powiesz ze masz konto ale nie wplacales ...i chetnie skozystasz z ich uslug jezeli bedzie Ci przyslugiwal bonus... moze pojda na to.
#2358229 - 21/05/200823:09Re: Centrebet [2] (teraz bonus do 150zł dla kodu promocji BONUS150)
[Re: john]
DJ SOSNA
Carpal Tunnel
Meldunek: 13/03/2001
Postów: 5220
też tak myśle...co ci szkodzi spróbowac
Centrebet znany jest z tego że indywidualnie traktuje każdego klienta (dostawaliście maila od ich supportu: G'day Mate! Witaj Przyjacielu! hehe) wiec moze zrobi dla ciebie wyjątek. Spróbuj...
no i 48h minelo nie doczekalem sie bonusa. mialem zagrac za wszystko over 2,5 w finale LM po 2.55 Po meczu zobacze czy mi zrobili przysluge nie wplacajac czy tez nie pozdrawiam i zycze milego finalu LM!
#2359129 - 22/05/200804:01Centrebet [2] (teraz bonus do 150zł dla kodu promocji BONUS150)
[Re: cychi]
Platini
Porucznik
Meldunek: 15/04/2005
Postów: 32699
Skąd: Pers Y Siro Sun Camp
Originally Posted By: cychi
no i 48h minelo nie doczekalem sie bonusa. mialem zagrac za wszystko over 2,5 w finale LM po 2.55 Po meczu zobacze czy mi zrobili przysluge nie wplacajac czy tez nie pozdrawiam i zycze milego finalu LM!
To widze, że sam nie jestem. Ja wpłaciłem $ 55 godzin temu a bonus nie został jeszcze dopisany. Czekał ktoś tak długo/dłużej ?
#2361940 - 23/05/200816:48Re: Centrebet [2] (teraz bonus do 150zł dla kodu promocji BONUS150)
[Re: Conrad]
mrSKA
member
Meldunek: 30/07/2007
Postów: 134
Skąd: Małopolska
Założyłem u nich konto we wtorek wieczorem i do tej pory nie mogę wpłacić kasy z moneybookers:
"Twoje dane płatności są obecnie weryfikowane przez Biuro Obsługi Klienta (BOK). Dzięki temu będziesz mógł wkrótce używać tej formy płatności. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, skontaktuj się z naszym Biurem Obsługi Klienta (BOK)."
Wysłałem 3 meile z zapytaniem do BOK ale nic nie odpisali. Wie ktoś o co chodzi? Kiedy będę mógł wreszcie przelać pieniądze? Czy coś robie nie tak?