If the payment has not been credited to your bank account after four
business days, please check with your bank that such payment through
‘Envoy Services Ltd’ is not held in a suspense account or has been
rejected. Please note that your bank’s customer service team may not be
able to confirm this information, so be sure to insist on checking with
their specialized payments team.
Meanwhile, we will also check the status with our processing bank and if
the payment is still successful, we’ll provide the relevant information
to you so that you can investigate the matter further with your bank.
Please allow 2-4 business days for us to provide you with this payment
instruction.
Important notes:
•A ‘suspense account’ is an account used temporarily to carry doubtful
receipts (i.e., ones with incorrect bank details or correct details but
to a closed account) pending their analysis and permanent
classification.
•In the event that incorrect bank details were entered or if your bank
account is closed, we should receive a return, usually within seven
business days. If this happens, we’ll let you know and credit the funds
to your account.
Przetlumaczy mi to ktos dokladnie .. ? Z gory dzieki za pomoc...
Jezeli platnosc nie dotarla do twojego banku w ciagu 4 dni roboczych prosze sprawdzic czy dana platnosc od "Envoy Services Ltd" nie jest przetrzymywana w koncie niepewnych tranzakcji lub byla odrzucona.Prosze pamietac ze oblsuga klienta panskiego banku moze nie byc w stanie potwierdzic tych inforamcji, wiec nalezy domagac sie wyjasnienia od specjalistycznej obslugi zajmujacej sie platnosciami.
Prosze uwzglednic ze polecenie platnosci moze z naszej strony zajac od 2 do 4 dni roboczych.
* A 'suspense account' jest to konto uzywane tymczasowo do przetrzymywania niepewnych tranzakcji ( te z nieprawidlowymi danymi bankowymi lub prawidlowymi danymi lecz wyslane do zamknietego konta)bedacych w trakcie procesu ksiegowania.
* W przypadku gdy zostaly wprowadzone nieprawidlowe dane banku lub jesli konto na ktore zostaly wyplacone srodki jest zamkniete, powiinismy otrzymac zwrot, zazwyczaj w ciagu 7 dni roboczych. Jezeli zdarzy sie taka sytuacja, damy ci znac i wplacimy srodki z powrotem na konto gracza.