Wypłacaęłm kase na konto bankowe i dostąłem takiego maila:
"Dear Centrebet Customer,
Informujemy, ?e w chwili obecnej nie mo?emy zrealizowa? Twojej wyp?aty.
Zosta?a ona anulowana, a ?rodki zwrócone na Twoje konto gracza.
Zapoznaj si? z przedstawionymi powodami anulowania wyp?aty i wykonaj
poni?sze zalecenia przed ponownym zleceniem wyp?aty.
Zlecona przez Ciebie wyp?ata dotyczy ?rodków wp?aconych kart?
MasterCard. W zwi?zku z tym, zanim zrealizujemy wyp?at?, b?dziemy
potrzebowa? potwierdzenia ostatnich transakcji na Twoim koncie w
Centrebet przy u?yciu tej karty.
Zanim zlecisz swoj? pierwsz? wyp?at? z konta gracza na swoje konto
bankowe, prosimy o przes?anie do nas skanów aktualnego dokumentu
to?samo?ci (np. obu stron dowodu osobistego, prawo jazdy lub paszportu).
Upewnij si?, czy dokument to?samo?ci, którego skan do nas przesy?asz,
jest podpisany.
Je?li u?ywa?e? na swoim koncie gracza karty kredytowej lub debetowej,
wy?lij równie? skany tej karty.
Dokumenty mo?esz przes?a? do nas faxem, mailem lub poczt?. Je?li
wysy?asz skany dokumentów poprzez e-mail, upewnij si?, ?e s? w jednym z
nast?puj?cych formatów: .bmp, .jpg lub doc i prze?lij je na adres
idcc@centrebet.com.
Z powa?aniem,
Biuro Obs?ugi Klienta Centrebet"
Ja tam żadnych transakcji kartą nie robiłem- wpłacałem kasę przez przelewy24. Moge próbować wypłacić innym sposobem np. moneybookers?? da to coś?? Bo skanów nie dam rzdy zrobić przez najbliższe kilka dni :/ (nie mam skanera)