Math Booth, dyrektor działu PR
Betfair w Wielkiej Brytanii podkreśla: "Chcemy dotrzeć do naszych potencjalnych klientów poprzez ukazanie
Betfair jako najlepszej platformy w sieci do zawierania zakładów. Tylko dzięki członkostwu w największej na świecie społeczności graczy każdy ma większe szanse na wyższe wygrane. Z
Betfair można pominąć pośrednika, czyli tradycyjnego bukmachera, i zakładać się między sobą. Cieszymy się z naszego najnowszego przedsięwzięcia marketingowego. Będzie to innowacyjna kampania promocyjna, która wykorzystuje wszystkie marketingowe kanały komunikacji."
Szef agencji PR, Albion London, Jason Goodman dodaje: "Branża bukmacherska staje się coraz bardziej konkurencyjna. Jednak platforma Betfair, która wykorzystuje model wymiany kursu tylko pomiędzy graczami jest unikatowa. Poprzez zachęcenie graczy do pominięcia pośrednika, kampania promuje nowoczesny, bezpośredni biznes, który sprosta wymogom interaktywnej, globalnej społeczności".