#737116 - 20/11/2006 12:55
Work and Travel
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 27/10/2001
|
Witam Siedze sobie aktualnie w Irlandii, ale mam zamiar wuyjechac w zdecydowanie ciekawsze miejsce, mianowiscie do USA z programu Work and Travel (jestem studentem) Jesli ktos mial jakies doswiadczenia lub jakiegolwiek wiadomosci na temat tego programu prosze sie nimi tutaj podzielic, bede bardzo wdzieczny.
|
Do góry
|
|
|
|
#737118 - 20/11/2006 13:24
Re: Work and Travel
|
old hand
Meldunek: 01/02/2003
|
Jak dla mnie to bylo to wielkie przezycie i w nastepnym roku mam zamiar wrocic. Pracowalem w sklepie na takiej wyspie w Maine. Wraz z kumplem mielismy wszystko za darmo - mieszkanie, auto, media, dostalismy nawet TV i PS2 i inne bajery od pracodawcy i znajomych ze sklepu. Ale byl jeden wielki mankament - z wyspy plynelo sie na 'mainland' 1,45 h promem, wiec kontakt ze swiatem byl ograniczony, a do tego ostatni prom odplywal ok. godziny 16. No a co do samego programu W&T to jestem jak najbardziej za i go szczerze polecam - poznasz nowych ludzi, kulture. Zobaczysz, ze USA to kraina w ktorej mozesz robic wszystko i niczym sie nie przejmujesz  Ogolnie duzy plus dla W&T
|
Do góry
|
|
|
|
#737121 - 20/11/2006 13:35
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 24/10/2002
|