#769383 - 04/12/2006 21:33
Kultowe cytaty z polskich komedii...
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 28/02/2005
|
Co jak co, ale polskie komedie 'rządzą'.  Nie wiem czy temat byl, pewnie byl... ale co tam. Moze sie przyjmie.  Proponuje numerowac i po cytacie pisac tytul filmu...  1. " Sfiksowałyście, boście chłopa dawno nie miały" - Seksmisja 2. " Dwa fakultety ukonczone, a ja latam, zapierdalam, ja to chyba kurwa jakiś debil jestem... "- Nic śmiesznego. 3. " A jak mnie wreszcie spotka milosc, to jebne to wszystko... i bede juz tylko kochal..." - Wszyscy jestesmy Chrystusami.
|
Do góry
|
|
|
|
#769384 - 04/12/2006 21:44
Re: Kultowe cytaty z polskich komedii...
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 11/08/2005
|
|
Do góry
|
|
|
|
#769386 - 04/12/2006 21:49
|
stranger
Meldunek: 04/10/2006
|
5. Żadnej roboty nie wezmę, nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem! - Brunet wieczora pora
|
Do góry
|
|
|
|
#769388 - 04/12/2006 22:01
|
Ana <3
Meldunek: 21/06/2005
|
tak, przed chwilą znów była seksmisja  film jest fenomenem, dlaczego? nie ma w nim choć jednego słabego zdania, jednego cienkiego dialogu. po prostu geniusz. miało być z komedii, psy komedią nie są, ale tekst lindy, na pytanie, czy jest gotowy służyć w nowej rzeczywistości: bezapelacyjnie, do samego końca, mojego lub jej. 
|
Do góry
|
|
|
|
#769391 - 04/12/2006 22:19
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 22/03/2006
|
Quote:
A gdzie kurwa?? W booookkk??
Nic smiesznego, Pazura na pytanie czy winda jedzie w dol
źle: a gdzie ma jechać? w boooooook ?!?!?! 
|
Do góry
|
|
|
|
#769395 - 04/12/2006 22:38
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 01/03/2003
|
|
Do góry
|
|
|
|
#769397 - 04/12/2006 22:48
|
Carpal Tunnel
Meldunek: 28/02/2005
|
Proponuje poszerzyć topic... do wszystkich polskich filmów... bo Pasikowski to prawdziwa kopalnia.  -Co to jest absencja ? -77 dni nieobecności, kurwa, co to jest absencja ? WJCH 
|
Do góry
|
|
|
|
#769398 - 04/12/2006 23:00
|
stranger
Meldunek: 14/11/2006
|